kvepalų blogas
 


Lanvin Avant Garde kvepalai
2011 metais Lanvin pristato savo naująjį aromatą Avant Garde. Kaip jau ir vardas byloja, šie kvepalai yra šiuolaikinio vyriškumo ir elegancijos interpretacija, skirti moderniojo pasaulio puošeivoms. Parfumeris kūręs šiuos kvepalus Shyamala Maisondieu juos apibūdina taip: „tai rytietiški – medienos prieskonį turintys kvepalai. Aš norėjau sukurti uodžiamąją Lanvin atsitiktinės elegancijos interpretaciją, su aptakia, vyriška ir aiškiai unikalia sudėtimi. Medienos prieskonį turintys aromatai žavi mane. Juose aš randu prašmatnumo ir patogumo jausmą. Jų šilta, geidulinga jėga traukia mane tiek daug, kiek ir įkvepia mane. Avant Garde Pasaulyje puikiai dera tokios medžiagos kaip vetiveris ir benzoinas, jos maišomos su kitomis nuostabiomis medžiagomis tokiomis kaip vaškas ir tabakas. Prieskoniai?… Aš visada mėgdavau dirbti su prieskoniais todėl, kad dirbant su jais reikalinga rūpestingai parinkti tinkamą jų kiekį, reikiamą koncentraciją ar reikiamą jų gaivą, kad kvepalai taptų subtiliai aštrūs bei gaivūs. Aš taip pat žaidžiau su unikalia ir galinga novatoriška pastaba: Georgewood.  Ši žaliava, parfumerijos pasaulyje atrasta neperseniausiai, tik prieš kelerius metus.“  Kvepaluose taip jaučiama: italų bergamotė, Madagaskaro pipiras, rausvieji pipiro grūdeliai ir kadagiai kvapo pagrinde. Širdis sudaryta iš levandos, muskato riešuto, kardamono ir vaško natų. Pagrindas: vetiveris sumaišytas su benzoinu, tabaku ir Georgywood molekulėmis. Kvepalai Eau de Toilette pilstomi į 30, 50 ir 100 ml buteliukus. Lanvin Avant Garde buvo pradėti gaminti 2011 metais.




Leave a Reply.


kvepalų blogas